Trainen

Bereid je voor op het lopen van een marathon, het fietsen van wielerwedstrijden of volbrengen van een triathlon. Werk je trainingen af met tips van professionals en bekende gezichten uit de Zeeuwse sportwereld, sluit aan bij hun trainingsrondes en drink na afloop gezellig een bakje koffie. Volg een volledig trainingstraject, kies specifieke groep sessies, of sport individueel.

Bij het Koole Sport Lab verbeter je je fitheid en techniek op 3 vrijblijvende trainingsmogelijkheden:

Card image cap
Trainingstrajecten

We hebben diverse trainingstrajecten om je klaar te stomen! Naast een divers pakket aan groeplessen onder leiding van ervaren instructeurs sport je individueel in de open fitness. Je start het traject samen met andere gemotiveerde sporters.

  • Werk gezamenlijk aan één doel
  • Gevarieerd programma

Vanaf half februari vind je hier meer informatie over onze trajecten

Card image cap
Groepslessen

Ervaren trainers geven in het Koole Sport Lab diverse groepslessen. Let op; toegang tot groepslessen gaat op basis van reservatie.

Hieronder vind je een overzicht van alle bevestigde groepslessen.

Card image cap
Individuele trainingen

Uiteraard bent u dagelijks welkom in de open fitness. Lekker vrij sporten in de grote zalen op professionele apparatuur.

Openingstijden open fitness

Dag Tijden
Maandag - Vrijdag 09.00 - 12.00 & 17.00 - 22.00
Zaterdag 09.00 - 13.00
Zondag Gesloten
Card image cap

Groepslessen

Type Trainer Tijden
Functional Stability

Core Stability en Functionele training is voor hardlopers en fietsers een must om blessures te voorkomen en om de techniek te verbeteren.
De meeste atleten weten dat ze deze “core” oefeningen moeten doen om blessures te voorkomen al is het in je eentje lastig om daar de motivatie voor op te brengen. Het is veel leuker om dat in groepsverband te doen.

Jos den Hollander Ma: 19.30 - 20.30 uur
Krachttraining voor wielrenners

Specifieke krachtoefeningen voor wielrenners met veel aandacht voor persoonlijke doelen.

Jacob Wijnstra Wo: 18.30 - 19.30 uur
Triathlon Training

Gevarieerde oefeningen specifiek voor triathleten. Train bijvoorbeeld de wissels van fiets naar lopen onder begeleiding van ervaren triathleten.

Lous Wondergem / Marcel Suurmond Wo: 19.30 - 20.30 uur
Circuit training voor hardlopers

Combinatie van techniek, kracht en circuit training in en rond het Koole Sport Lab.

Mauricio Gonzalez Do: 18.00 - 19.30 uur
Krachttraining voor zwemmers

Specifieke krachtoefeningen voor zwemmers. Zeer interessant voor beginnende en gevorderde zeezwemmers en triathleten.

Thierry Potin Za: 10.00 - 11.00 uur